äntligen hemma!

Vilken dag tss. jag säger bara varför sommar? varför ska alla ha semester och varför ska h&m vara så sjukt jobbiga med sina j*vla kataloger. att dela extra extra är inte alls roligt och bara vara fyra fasta som jobbar ee inte roligt när det är h&m kataloger till tusen. Men precis när vi blev klara vid Halv sex skulle jag lägga i några kataloger i en back och när jag lägger ner dem flyger det upp smuts "flisor" ifrån pallaran och jag får de i mina ögon jag kan inte se något och få rinte ut något men det gör svinont och kan inte blinka eller ha det öpper eller göra något. Cyklar hem och mamma ringer en ögonläkare som säger att vi ska åka upp jaha roligt en fredag att sitta på sjukhuset hahah och vad säger sjuksköterskan till mig, ja vi har bara ett ögonrum som är öppet så det kommer nog ta ett tag. va f*n har alla problem med ögonen idag eller. när jag väl kommer in fick jag bedövning i ögonen och det var det skönaste på länge jag kunde kolla utan att ha ont, vilken känsla.  Men nu har bedövningen släpt och jag har fortfarande ont i ögat, men de är inte skadat eller något kvar men de har blivit irriterat så det kommer nog göra ont ett tag.
Ne nu är jag svintrött, och hade somnat så fort jag hade lagt mig på kudden, men ska försöka kolla på kung fu panda om jag inte sommnar. ;P tss.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0