Top Team

I helgen åkte jag ju till gbg för att jobba, Blev inskriven och fick alla mina produkter köpta. så nu är jag en "riktigt" medlem i Top team, från (forever Living Företaget). Det vi säljer är alla produker ifrån Aloe vera. Det är riktigt roligt men man blir riktigt trött, mindre än 6 timmars sömn, (skulle detta vara häslodagar i nordstan? När vi alla som jobbar sover mindre än 8 timmar som är det rekomenderade dagsbehovet av sömn, Då borde dem ha ändrat lite på våra tider, iochmed att nordstan är öppet dygnet runt för förbipasserande så var vi tvungna att ställa in allting på kvällen efter, så vi fick dubbelt så mycket jobb att både bära ut och in alla grejerna varje dag.
Jag kommer snart att få hem min make-up ifrån Aloe Vera märket sonya, Det är Make-up som jag kommer specifisera mig på att sälja, säljer självklart allt annat med men just det sminket blev jag helt frälst i, så jag köpte direkt provboxen som jag bara vill ska komma hem nu, sonya produkterna är lanserade för att inte torka ut huden och är en make-up som är skonsam för huden. när jag har fått hem den ska jag ta kort så ni får se den.
Självklart kommer jag att jobba kvar på Citymail, er kommer jag inte svika ;) (än)..
Men har nå några frågor eller vill köpa kontakta mig.

Gud vad jag har varit trött idag, mina ben orkade inget  kändes som om de skulle åka av ;) och så var jag tvungen att reka alla portar jag hade idag :/ Blööö så jobbigt de är, första gången jag har gjort det och jag trodde inte det skulle vara så jobbigt men det var de, har inte skrivit så mycket sedan jag slutade skolan, hahah.. fast vi slutade tidigt idag så det var riiiiktigt skönt, efter allt detta jobbande..

Men nu ska jag upp och äta..

-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0