Storm

Idag var en sådan dag då man bara ville vara hemma och inte alls jobba, blåste och var kallt uch..
Idag var jag med Sofi, det var riktigt längesen som vi sågs nu och det var lika roligt nu som förut, hehe..
vi var på väla och kollade lite och lilla Otto var med, (ett av barnen sofi jobbar/passar) När man gick där med barnvagn och en liten bebis på 4 månader, fick man blickarna precis som att de var hennes haha, fast lite mysigt var de allt med lilla Otto men jag skulle ALDRIG vilja ha barn nu nej gud tänk allt man måste tänka på, allt som ska göra och man kan inte bra sticka iväg så utan att ha barnet med sig eller skaffa barnvakt ne barn får bli seeeenare efter jag ee klar med allt jag vill göra hahah...
När vi sen skulle ut och ta bussen hem hade det börjat blåsa ennu mer och så snöade det fyyy alltså.
i morgon vill jag bara att det skaha slutat blåsa anars kommer jag dö på min runda, chefen ska egentligen följa med mig ut i morgon för att han ska se om man inte kan göra om den så den blir bättre, eller bara se om man inte kan göra den mindre jag hoppppaas, Men iaf jag tror att han kommer hoppa över att följa med mig för jag varnade honom lite idag om att det är många branta backar och man måste tänka på hur mycket man ha ri cyklen osv, när jag sa det blev han helt skräkt och ville vara sjuk i morgon haha vi får väl se vad som händer..

men nu måste jag lägga mig, så jag pallar med morgondagen ;p

Sov Gott..

- Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0