Mässa

Nu har jag bokat biljeten upp till gbg :) Blir att ja åker upp till mamma och står på Mässan i helgen med henne + de andra tjejerna, vi ska stå och sälja Aloe Vera produkter för ForeverLiving. Jag skulle egentligen inte ha varit med nu i helgen men nu blev det endrade planer så tar tåget upp till Gbg i morgon, Wiie.. Men ja har ett problem jag har inga vita byxor ja  måste ner till stan nu och leta, får ta första bästa, och så har mamma tröja till mig där uppe.. =) Det ska bli roligt och jag behöver komma här ifrån lite, inte roligt att vara hemma själv..


Idag var det super jobbigt att arbeta, först och främst ville jag inte gå upp i morse ville bara sova vidare, somnat sen varje dag nu hela veckan så jag skulle behöva sova lite men när man måste upp så måste man,
christian bjöd på Semlor idag så gottigt TACK.. När jag sen är klar med allt mitt går jag ut till bilen och ska ställa in cyklen jag möts av världens blåsväder, Uch ville inte ut i det vädret kände abra hur all post bara skulle flygga iväg haha.. men ut till påarp och fyyy vad jag inte skulle vilja bo där, där är helt öppet bara massa åkrar och när det väl blåser blåser det riktigt kraftigt så ibland kändes det som om ja inte kom fram en enda meter hur mycket jag än cyklade fy vad de var jobbigt haha.. Men vi klarade av det riktigt fort idag var klara redan halv två visserligen kom vi ut ganska tidigt men skönt att få gå hem tidigt.. =)..

Men nu måste jag vila och ringa chalotta, sedan ner till stan eller väla och leta efter vita byxor...

- Johanna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0