....

Allting känns som om jag bara vaknade upp ifrån en dröm, allt känns så overkligt att de är sant.
Någon kom och bara tog allt ifrån mig, egentligen var det ingen utan jag.. allting bara försvann så på en dag, jag vet inte hur jag ska kunna känna glädje igen, men jag ska försöka, just nu vill jag bara vara själv..
Den johanna som allti var glad är inte det längre, men det kommer säkert någon dag, men snälla låt mig ta det i min egen takt, jag ska försöka blogga som innan...



(HAHAH såg inte förens nu att där e tjejer inklippta i videon hahah.. jag ska se om jag hittar en annan där jag får embed ifrån som det inte är tjejer inklippta i  hahahah har nog aldrig skattat så av en video förut haha.. )

- Johanna bloggen kommer bli rolig igen looovar...
 
image230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0