13/1 - 2008


I helgen har jag varit med Kasper fick vara med honom en hel dag helt underbart var det, han jobbar nu riktigt mycket så vi hinner bara ses en gång i veckan om inte änns det ibland då han jobbar från 8 till 22 varje dag. fast i lördags vart han ledig + att han fick sluta tidigare på fredagen så ja hann åka till han redan då ; ).
Vi gjorde inte så mycket vi bara var gick lite i "byn" (stan) åt jätte god frukost och fixade hans mobil, Sedan kom hans mamma, bror o fru och deras barn :D. vi blev bjudna på mat hem till hans föräldrar men vi ville häldra äta hemma o bara vara vi två nu när vi inte får ses sådär ofta så det blev att vi gick ner till affären och handlade något att äta. Jag var inte så hungrig så vi satte oss och kollade på den filmen som ee innan hannibal iaf medans vi hade sett ett  litet tag gjorde Kasper mat till mig (+ till sig själv) De var jätte gott han ee sååå duktig på att laga mat :d..  Efter den filmen vi/ jag kollade på var slut började hannibal på dansk tv 3 (de var därför vi kollade på den andra filmen innan), vi hann aldig se klart på hannibal då vi somnade, haha de klasiska att alltid somna i en film, ; ) Fast Kasper skulle ju upp och jobba idag med, han gick upp vid sju stackaren och ee inte hemma föresn vid elva i kväll :(, fast jag sov vidare men vaknar utav att Charlotta skiver ett sms TJUGO över SJU på morgonen precis när jag hade somnat om efter att kasper gått, att Hon var på väg till sebastian oo gud vad hon var duktig att gå upp så tidigt blablablaaa haha de var ju gulligt av henne jag blev så rörd men jag slängde sedan telefonen på min klädhög o fick allt försöka somna om igen.. haha  men de gick..
oj vad mycket det blev om min helg med Kasper.
Jag savner dig Kasper ;(..

Nu måste jag fortsätta med det jag gjorde, =) Ha en bra kväll..


- Lind

image210


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0