Våren ee här.

iaf vad blommorna tror, redan ifrån förra veckan har det slagit ut, även buskarna (på vissa träd) har fått små gröna knott :S brukar det börja såhär tidigt eller har blommorna fått fnatt?.. visst de har varit rikigt varmt denna vintern, men inte trodde jag att allt skulle börja slå ut redan i början på februari.. ska ta bild på de i morgon (om ja tänker på det).

Igår var jag hos  min farmor, hon fyllde 69 , det var bara jag, mina kusiner och så hum vad blir det min farfars syster och så skulle min pappa och syskon också ha kommit men de alla har vinterkräksjuka så ingen vågade komma. men det var roligt endå god mat och så fick jag träffa mina älskade kussiner ;)..



Desa urfina bekinina finns på Nelly.se kostar runt 900 kr.
Jag vil ha sommar nu, stranden, sol och varme..
Det finns så underbart fina kläder jag bara vill ha men jag kan ju inte köpa allt.. även asos.se har fått in riktigt fina kläder nu till våren..



-Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0