Tisdag, kväll

borde sova nu, men jag orkar inte göra vid mig. barnen idag var helt sjukt jobbiga, de tog all kraft ifrån mig, skrek, mobbade varandra och så tetades dem heeela tiden, vi han inte göra något av det som vi skulle göra (kändes det som) om det inte blir bättre så ringer jag snart deras föräldrar och berättar hur de betersig för såhär får de inte fortsätta, jag kommer inte ha någon röst kvar om jag ska fortsätta att skrika på dem så..


hah aidag råkade jag se i huvudet på gynning, jag kom hem och hade feman på, i dagens avsnitt släppte hon sin singel, haha vist alla kan väl sjunga om man gör om hela rösten i datorn, men låten i sig var ju inte alls bra. eller någon som tycker de? ni som kanske har henne som idol?
Som min vän Chalotta haha ;)  ne skojja gumman..

image234Hon var sötare i blont, eller så måste hon färga håret lite mörkare.. fast de är ju bara vad jag tycker. kan ju vara för att jag mer gillar blont hår (på vissa).

Men men det är ju bra att några kan ha henne som förebild..



Men nu ska jag lägga mig så jag orkar med morgondagen... Farmor fyller ju år så ska till henne efter jobb och fira lite =) hon blir humm huupps 68 eller 69.. det återstår och se i morgon haha.. sorry farmor..

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0