Söndag 24/2-08

sova sova sova ;p..
Igår vad jag på väla med sofi hela dagen, handlade lite kläder, kuddar och bara gick och provade en massa kläder och insg att vi en dag måste bli rika ;).. jag råkade göra så att en liten kille fick  lite skäll då han trampade mig på foten och jag sa aj ganska så högt, (även om de inte jgorde ont huups).. sånt som kan hända..

Skulle egentligen ha varit på fest med 253 (jobbet) men det blev lite ändrade planer då andra saker dök upp..
hoppas ni hade det super utan mig. ni får ta pch berätta allt på måndag..


men nu är jag super trött och ska kolla på film kent kom precis ner med en film som han ville jag skulle se så får ta och kolla på den nu.
Sov så gott för jag lär nog somna efter eller under filmen..


-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0