Seglarkurs.

I sommar är det vi tjerer som kommer dominera på båtarna ;) haaha, vi tar seglarkort så vi kan segla utan någon med som har kortet, höhö så killar nu ee det vi tjejer som kommer säga till er vad ni ska göra ;) Sen får vi se hur vi gör i sommar men vi har ju en båt som vi får använda när vi vill om den inte är upptagen så om bara sommaren blir fin så ska den allt bli skojjig.
som ni ser dog jag inte igår, så don´t worry..;)...
Igår bestämde jag mig för att skafa träningskort det får bli på turns som ligger vid elinebergsplatsen inte så långt ifrån mig så det är skönt tar typ 3 minuter med cyklen. måste bara gå dit en gång o se så att det är fint men mamma säger att de är det, så får hoppas på det.. och det är inte alls farligt dyrt iheller.

Men nu ska jag göra vid mig ska ner till stan och träffa Josse nu innan kursen.



- Johanna Lind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0