oväder

Varför måste det blåsa så mycket de är så jobbigt. jag avskyr det, låt det bara bli vår. Jag vill inte låt de sluta blåsa :(

Det var inte alls roligt att jobba idag, bara motvind hela tiden och allt tog så lång tid, blåser det såhär i morgon igen kommer jag ju inte komma någonstans, vinden tar ju mig med sig  :P hehe och i morgon är det ju påarp det blåser dubbelt så mycket där ute alltid, oavsett om de inte blåser någonting här så blåser det ute i påarp ;p.. stackars er som bor där nu, i dagens väder..
Nu måste jag sätta på en maskin tvätt (om jag reder ut hur man nu sätter igång den, haha) vi köpte en ny så har inte hunnit lära mig den än fast nu efter dessa tre veckor så kommer väl jag få ta över med att tvätta ;O)..


Kan man inte bara trycka på en knapp, en liten knapp som raderar allt som man inte vill ska vara kvar i kroppen o hjärnan? hur mycket jag försöker koppla bort allt så går det inte. I know i´m safe, byt it dosent feels like that. everything comes up to me again.


-Johanna
 

image273Jag vill ha sommar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0