Oth

Jeej äntligen har jag alla One tree hill avsnitten : ) så sjukt lång tid de tog fast vist de var ju en hel del pogram med så lite överseende får man ju ha haha..

Haha huuups är allt jag säger, inte trodde jag att de man kunde få så mycket böter men visst nu vet jag o nu väntar jag nog till min lilla chef har fixat så jag kan få gå på kursen innnnan jag åker ut igen med moppen.. Seko var hos oss i veckan och pratade lite om lagar och massa andra saker, och då sa dem även att vi inte får cykla på trottarer, vi får inte köra bil på trottoarer eller mopparna om polisen är på dåligt humör och ser oss så kan vårt körkort ryka eller få kraftig böter :/ huuum men hur ska vi då kunna dela ut posten? ska vi gå runt med all post? eller ska vi införskaffa en lag om att man måste ha sina brevlådor ute på gatan? (fast den lagen hade varit sjukt skön så den hade jag inte tackat nej till. ) Men än har inte någon tagit oss när vi har cyklat på trotoarer men som sagt ee polisen på dåligt humör så får han lov att sätta böter på oss xD.. haha


Men nu ska jag gå och kolla på tv eller några oth avsnitt..

image272

-Lind...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0