Internet funkar inte så som jag vill :(

Jag sitter just nu och skriver på world, för att mitt internet inte riktigt vill som jag i kväll så går ingenting att göra på internet.

Jag är hemma helt själv just nu ganska så skönt då Mamma och Kent är på en fest i curlinghallen då dem har hyrt Hela curlinghallen och har en liten fest med tio par så om ni inte kan räkna blir dem då 20 personer, tanken att ett gäng gamla föräldrar spelar curling och super får mig till att skratta jag kan se mig allt framför mig, en trillar på isen någon annan ska hjälpa och trillar även hon eller han, haha jag känner min mamma ganska väl och jag vet att hennes vänner hade lätt kunnat hitta på något sådant haha.


Ska kanske till stan sen, men vet inte om jag orkar men får se hur det blir när det närmar sig.

Nu kollar jag halvt om halvt på melodifestivalen, inga bra låtar alls längre, eller är det att jag inte gillar just den sortens musik längre. Fast mellan låtarna är det ju så sjukt roligt ;)
 

Björn gustavsson, han ee så sjukt rolig. ;)
Ni har säkert redan sett detta men var bara tvungen att lägga in den här ;).
----

Som sagt detta skrev jag för ett tag sedan, =).. men nu orkade jag gå ner och fixa interent igen,
Ni får ha en skön kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0