hundar gaa

Jag älskar egentligen hundar men när hundarana bara attackerar en, bitter en och gör så att man inte kan lägga ner posten i deras brevlådor gillar jag dem inte längre, idag blev jag ihjälskrämd av en hund, hade jag varit gamal o haft ett dåligt hjärta hade jag fått en hjärtattack, jag hade musik i ena örat, då en gubbe var ute och gick med sin hund och hunden säger ingenting när jag cyklar förbi men när jag ska lägga ner post i en brevlåda börjar hunden skälla Riktigt högt och hunden var inte stor trodde inte att en sån liten hund kunde skälla så mycket shit vad jag blev rädd, var inte alls berädd på att den skulle börja skälla. en annan gång hoppade hunden upp mitt framför brevlådan (innanför stacketet) och bara började skälla, några centimeter ifrån mig och så har många andra hundar med skällt o haft sig, inte kontigt man blir rädd för hundarna ute på rundan några andra på jobbet har blivit jagade och även bittna av dem. visst dem får ta och vakta deras revir men vi måste få ta och lämna post till hushållen utan att bli hundbitten.

snart ska jag iväg på seglarkursen och sen träffa charlotta och jesper så kommer hem sent i kväll, får se hur länge jag pallar är riktigt trött, eller så lär jag somna på kursen ;)..

-Lind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0