Alla hjärtans Dag

Den 14 Februari <3 alltså som rubriken säger, idag är det ju alla hjärtans dag, även om jag inte har en kille detta året har jag fått fin uppvaktning, Det första smset jag fick var ifrån Johan det sms kan jag ju säga gjorde min dag bra, Tack johan, och alla adnra som jag har fått sms utav <3... Min kära mamma är också söt fick en liten allahjärtansdag present av henne visar sen vad för något  =)-
Annars idag har min dag varit super, och jag hoppas att er med har varit det. Visst är det lite ensamt men sådant man får ta ibland...
Solen har lyst hela dagen idag så skönt, efterlängtad ;).
Ha en super bra kväll Alla..

Glad alla hjärtans dag...


- image265


Kommentarer
Postat av: Marieh

Å vilken otroligt fin färg på naglarna. Riktigt härligt rosa!

2008-02-15 @ 15:08:44
URL: http://marieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0