10 Grader

Japp idag är det strålande sol och 10 grader, iaf vad Kents tarmometer lydde i bilen, riktigt härligt så ska snart ut och gå i det fina vädret, kanske ska gå till sofi i stället ? humm ja jag får se om jag orkar annars kan jag ju alltid stanna på en busshållplats och vänta på bussen, inte för att jag tror de kommer inträffa då jag inte är trött och att gå är inga problem för mig, bara vädret håller i sig.. Jag vill ha min nästa lön nu så jag kan köpa min kamera hade varit så underbart att kunna fota nu i vår och våren har ju kommit tidigt i år skönt på ett vis men endå inte. 
idag har jag även sökt in till skolan i Bollnäs, men ska även söka den uppe i sunne, och några andra, inte för att de är dem jag vill gå, men kommer jag inte in i bollnäs kan de vara skönt att ha andra val, eller vänta ett år helt enkelt.


Jag vill ha sommar nu, nu, nu, Bli bruuun igen ;)

Första bilden är sen jag bodde i Ödåkra så runt fem år sedan ;) en liten fjortis allt. Den andra bilden är jag även där en fjortis men då bodde jag här i Ramlösa (fast inte i det jag bor i nu), och de andra två sista bilderna är jag runt 17, sedan är det en bild sen midsommar förra sommaren. 

Egobilder jag vet fast jag saknar bara solbrännan jag har på bilderna, Nannana.. Sommar nu tack...


- Lind.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0