Österrike!!

Idag åker jag hem till Hbg och åker direkt därefter till Helsingör och efter det åker vi direkt till Österrike.
Och med det menar jag att jag kommer förmodligen inte skriva nu på två veckor, är i österrike tills efter nyår och jag kommer inte ha något internet där nere så kan inte uppdatera. men när jag kommer hem så lovar jag att ni kommer att få se en massa massa bilder.

Jag har faktist lyckas med det svåraste som finns. jag har bara packat ner kläder för tre veckor i två väskor, ooo det var svårt men jag fick ner allt, fast sen kom jag på att jag hade glömt alla julklappar, whoops så då hade jag inte lyckats längre.
Nu sitter jag här och ska på lektion, lång dag för mig.






Sportgastein.. 07/08

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ojj.. dem där bilderna gav återblickar.. på just dem hoppen och bergen har jag åkt många åk... :)

2008-12-19 @ 16:36:07
URL: http://thegermanartists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0