Bilen klar :D

Blev klar med bilen :) Innan klockan fyra, utan att stressa de ni :) 
nu har jag bara mönsteruppgiften som ska sättas i hopp i ett dokument och tentan på torsdag kvar :). sen är det jullov. puuhh så skönt det ska bli.. men vad som ska vara klart efter jullovet vill jag inte tänka på inte nu iaf.. 
Jag tyckte att bilen blev bra men vi får se vad Mats tycker om den.. 

Just nu hade det varit så skönt med en säng, men om jag lägger mig nu somnar jag aldrig ikväll så bättre vänta och vara trött i några timmar. 

Ha en bra eftermiddag =) 
Puss o Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är stolt över dig gumman, som du kämpar :-)

är övertygad om att tentan i GT kommer att gå utmärkt.

sen får du ett efterlängtat lov. utan CMYK, PMS, pixlar, banor och vinjeteringar. Ha det bra

Kram Pappa, Malin, Simon och Cissi kramas också

2008-12-15 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0