Att göra lista..

Vi pratade med Anna och Peter (lärarna som håller i vårta inriktiningsval) och vi kom fram ett ett bra beslut, :) det ska vara en Gm/gm klass som är exakt som Gm plus att dem som hade valt tryck ska gå (tre personer) sen så är det vår Gm/web som är ungefär som gm men en del weblektioner :) där vi två får då, även alla andra som med ville lära sig lite av web,. och de kommer även på ett bra namn sen så att när vi är ute kan säga vad vi gick.. =) en bra lösning och jag behövde inte skicka ;) eller säga något alls rättare sagt.. o alla blev nöjda... :) 

jag har tagit fram en liten lista som jag måste hinna göra nu innan i morgon :).. 

+ Betala räkningarna 
+ Packa
+ städa
-  slänga det som inte kan vara kvar i kylskåpet 
+ hade en massa plugg tills idag men de är klart. 
+  prata med min lärare som vi ska ha i morgon så jag får gå på förmiddagen istället
+ hämta ut biljetterna. 
-  Diska. 
+  Avslutnings fika med klassen :D  

Är säkert en hel del saker till men får bara hoppas på att jag inte glömmer något.    



Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra med listor, bara att följa. mindre bra när man glömt skriva något på listan. Då är det puts väck.

Skönt att det löste sig med inriktningen på skolan.

ha det nu så riktigt bra på semestern.

En riktigt God Jul. Många kramar/Paps

2008-12-18 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0