Nu, ska nästan allt vara fixat.

jag är helt slut, arbeta från 7 till 17,30 och flytt. men nu ska nästan allt vara klart så att mamma, Kent och Kasper bara kan ta och köra upp mina grejor, nu ska jag bara sortera lite papper och fixa med andra små saker.
 mamma åker upp till Mattias i morgon och ska hjälpa han med att flytta, så hon hinner inte säga hejdå till mig på söndag morgon,. i morgon är min sista dag på arbetet Citymail uch det känns hämskt, gud som jag kommer sakna alla där, stämningen umgänget ja allt, ni är verkligen de bästa arbetskamraterna ever. fast vissa dagar känns jobbiga så har man även dagar då det är som bäst. men nu ska jag fixa utbildning och få ett jobb som är innomhus. ;) hihi.
hoppas att jag kommer ner någon gång så vi kan ha lite fester och att ni inte glömer mig ;)..
Nu ska jag ta och lägga mig lång dag i morgon med,.

Sweet dream! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0