i´m Home =)

Eller jag ær hemma hos ælskling, men ska snart hem till mig, det har hænt vældigt mycket under tre veckor, som ni flæsta vet kom jag in på skolan :D wiiie Grafisk medieproduktion och førpakningsdesign huuum vilken ska jag vælja, så måste hem och ringa till skolan och høra lite med hur allt blir, med jobb och sådant efteråt. och vilken som låter intresantast,. Jag har iaf haft tre helt underbara veckor i Østerrike och Italien med ælskling och hans familj, kommer bli så svårt att læmna allt hær hemma men æven skønt på ett sett.

Jag skiver lite mer nør jag har kommit hem nu ska jag fortsætta føra øver alla bilderna till skats dator.





Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0