Sjuk??

Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är pollen men jag tror inte det för jag har ont i huvudet och mår inte så bra så tror nog de är en förkyllning :( uch..
I torsdags köpe jag kameran wiiie, har den hemma ni på prov i en vecka och om jag inte gillar den så åker den tillbaka men jag älskar den, iaf just nu haha men jag ska avvakna och se så bilder ifrån kameran får ni när jag har bestämt mig om jag ska ha den kvar eller inte, för om jag inte ska ha den kvar får jag inte öppna cd skivorna så jag kan installera dem på dator och då får jag inte in några bilder, men jag är nästan 95% säker att jag vill ha den men måste bara ha den ett litet tag till o värkligen se kan ju ångra mig.. men jag lovar er att bilderna blri svinsnygga haha ne men den är helt underbar, så som jag alltid har velat ha bilderna innan blev dem bara utav en kamera utan att göra om dem eller fixa till dem i Ps. =)..
Igår kom Kasper till mig på kvällen, myspys, fast nu har han åkt och skulle spela match, o ja dem har match varje helg dem är så duktiga ;) haha.. men ska över till honom sen efter hans match jag årkade inte följa med idag vädret är inte sådär jätte bra.. hoppas bara jag känner mig bättre tills i kväll..


-Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0