Kamera

I morgon, ska jag kolla på systemkamera har kollat en del på internett men jag vill åka ut till affärerna och få lite hjälp av dem. vill bara ha en nuuuu.. nu när det är vår och så blir det så fina bilder och man vill bara ha en bra kamera... vi får väl se vad det blir för någon just nu vet jag inte ALLS. innan viste jag men nu har det kommit så många fler som inte är alls så dyra.. Siba har en hel del bra, men onoff ee billigare haha.

vilka roliga inlägg jag skiver nu eller Not men men ni får stå ut..

 finns även i silver
Tror faktsit de var den jag kolladepå ifrån början, (som jag skulle ja köpt om inte pengarna tagit slut)


-johanna =) 


 <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0