Varför ska allt vara så svårt?

När ska allt bli lätt? Aldrig? Hur kan man må bra men ändå inte? jag vet inte alls vad jag ska göra allt bara snurrar runt. hur ska man säga? hur ska man agera? hur hur hur ooouuu vad allting är svårt.

du kom som solen, värmde upp allting rumtomkring,  
i´m the only one, the only who say everything i feel.

Ja jag är en person som säger vad jag tycker, säger det rakt ut,  ibland kansek man inte riktigt ska säga allt så och har man då redan sagt det ja då är det försent,  men man får typ bara le och vara glad. ;) Visst gumman ? ;) (Charlotta)..
Idag kom jag även på varför jag nästan aldig tar bussen längre, Jag har blivit så Jävla kass på att kunna hålla busstider, ska jag gå till en buss en speciell tid som man ibland måste så måste jag gå tio minuter innan för annars kommer jag försent, jag vet inte hur jag lyxas men vissa ska väl det med, men att gå tio minuter innan bussen går leder till att jag ofta får ta och vänta i fem min för det tar bara fem minuter för mig att gå till bussen, men går jag sådär 6 min innan så missar jag den feeean alltid. men tur har jag att om jag bara ska ner till stan så går det bussar var tionde minut så då är det lugnt men ska man längre som jag skulle idag till väla och så hade jag en tid att passa ja jag gick tio minuter innan den skulle gå men vet inte hur jag precis kunde hinna med den, precis som om jag tog tio minuter på mig att gå till bussen för bussen kom när den skulle, men jag han med den så nog om det, men jag och kunna passa tider börjar inte gå så bra längre, inte för att jag missar och kommer jätte mycket försent men jag måste stressa som fan sista minuterna ;) haha kan no g vara för att jag inte behöver passa så mycket buss/tåg tider nu som jag behövde innan.. (och sen så mina otroligt underbara vänner som ALLTID är lite sena ) haha..
Men men nu ska jag gå och göra vid mig till den där lilla sänge...
image140Så snygg bild Love it Love it!!

- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0