.Packa Nej.

Ja vad gör jag nu typ sitter här, jag orkar inte packa vet ju inte äns vad jag ska packa i har ingenting bra för alla mina grejor är ju som sagt borta, vi skickade ut ett mail igår till alla,  Jesper var så snäll och gjorde. Så vi får väl se om den dyker upp någon dag (hoppas) Men den hinner ju iaf nog inte dyka upp tills idag (en timme) så då får man väl försöka att överleva utan de sakerna men ja det blir ju dubbel packning och så ingen stans att ha det i.. Gaaa Men men jag borde nog inte sitta här utan försöka packa lite.. Jag åker idag 13 36 ifrån knutan till Vingåker typ ett ställe som inte änns fanns skivet på kartan Hehe Ne det gjrode de men var svårt att hitta, vi får se hur den blir återkommer efterhelgen ;) Have a F(u)king nice Day  ; p


- Johanna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0