Jäkla spindelhuset detta

Nää, varför skulle jag kolla upp de spindlarna som vi hade här hemma jag viste ju nästan att jag kommer bli mer rädd för dem om jag nu skulle hitta någontign NEGATIVT med dem och ja vist va fan va det jag hittade.. Att den ATTAKERAR  Katter, Nää fy, inte bara det att jag var rädd innan för dem utan nu ska det komma fram att dem attakerar katter, och mig för fan dem kommer ju springandes mot mig hela tiden Uch vad jag verkligen HATAR dem jag kommer döö om inte dem försvinner sanrt säger bara en sak. Anticimex kom till vårt hus och få bort dessa otrevliga insekter som kommer och attakerar oss.. :/ uccch.. hur ska jag nu våga gå och lägga mig, ja jag vet det låter skitbarnligt men känner ni mig så vet ni hur rädd jag är för små kryp (famförallt spindlar). punkt slut nu ska jag se om jag vågar mig ut o göra mig i ordning till sängen :P

ni kan se bilder på mina fina slindlar här och häär är även länken till där katten lekte med något o sen attakerade spindlen katten.. uucccch...
 
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=94986
uch säger jag abra den, som en hade skrivit, att den bara väntar på rätt tillfälle att få pumpa in giftet i någon uuuchh..:P HAHA men men nu blir det nog bättre snart 

--ucccch säger jag bara uuuchhh--

- Johanna

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jävligt snygg och trevlig sak;)

2007-09-30 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0