Home

Ucch jag är inte van att gå upp så tidigt än så snabbt man kommer ifrån de har ju bara gått två veckor som jag inte gick upp vid sex på morgonen, och så nu när man böjar igen känns det så );
Idag var de jobbigt att jobba eller inte jobbigt så utan de var varmt i alla portar och när man kom ut var det svinkallt man viste ju inte vad man skulle ha på sig och så bara blåste det så jag höll på att trilla (illa de hade blviit om jag hade gjort de) Vinden bara tog tag i mig så jag nästan flö in i bilen Huppsan :s men jag klarade mig men jag undrar hur det kommer bli om de blir storm för vi jobbar i alla väder de jobbade då när de var storm så ja jag bara undrar hur lång tid allt kommer ta då ;) men de lööser sig :). Nu är jag iaf jätte trööt och kommer somna när som känns det som men får jag inte göra då kommer jag inte somna i kväll ;)
image167

image168

image169

Jag orkar inte skriva mer för tillfället får se om de blir mer sen..

-Johanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0