Onsdag = )

Idag är det onsdag, i morgon är jag ledig ifrån jobb för att gå på Kurs, huumm får se hur det blir men de går nog de jobbiga är bara efter. Klart att jag vill ha jobbet som föräljare inte riktigt så att jag tackar nej till de o jobbar vidare här. får mycket mer betalt som försäljare och så är de innomhus och så träffar man nytt folk. visst vi har ritkigt roligt på jobbet, idag ska vi spela biljard men jag kommer inte ihåg var eller när vi skulle ses och så har jag inte telefonnumret till någon av dem iomed att min cp mobil är på lagning KUL nu när man behöver de, men får se om jag går ner till stan o i vilket fall som hälst så gör det ju inte så mkt om man kommer sent så det går nog om jag nu pallar ta mig ner till stan. osse är ju bara rolig då han är förvirrad som innan idag på jobbet jag stälde typ mkt fortare än han och så viste han inte hur man gjorde ;) han skylde på att han var trött haha o vem är inte de? o han ska vara chef över allt hehe.. det är så roligt att jobba där så jag hade inte velat sluta men de är inte roligt sen när man är ute de är bara rolit när man är inne så jag får se vad som händer. Men jag ska se om jag fortfarande kanske kan vara tim där då jag kanske kan jobba några dagar. o det blri ju alltid lite pengar o jag jobbar ju gärna. Men försäljningsjobbet är 20 dagar i månaden och så från 10 till 18 så det är ju långa arbetsdagar men sjukt bra lön : D, nu ska jag gå och fixa till mig o sen får jag se om jag sticker ner till stan..


- Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0