Måndag

Varför måste måndagar vara så sjukt tradiga? liksom Palla?.
Jag har blivit förkyld, uch, kan knapt prata låter som en barnunge haha Men jag får hoppas att det blir bättre snart vill inte anstänga mig varje gång jag ska prata så sjukt jobbigt Blää. Men men sånt som händer.
Igår var jag på dst och hade Kalas hemma, de var trevligt Fick många finna saker jag ville ha = )
Jag ska även skaffa en ny data som jag har velat göra länge. Jag fick halva datan av Kent TAAACK. =D. Så sjukt glad jag är, finns inga ord som kan säga hur glad jag är över att få den = ). Hoppas bara på att den kommer snart. Läängtar.
Nu kan jag inte sitta här längre är för trött för de.
Ni får ha det super = )

PussPuss

-Johanna

image182image183
typ så ser den ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0