Inbrott

Vad då att man blir pisstoff på alla dessa jäkla idioter som bara vill förstöra. Hur kan någon vara så desperat av att göra andra människor "illa", Så desperat utav att vilja ha saker. Jag bara undrar en sak hur kan folk bli så?
Vi har haft en hel del Kriminella saker här i området nu som att folk vill se bränder, Vill känna dendär käslan av att göra inbrott. Jaja en kolonistuga i närheten blev nerbrunnen, ett hus blev nerbrunnet och så tältet när vi hade kräftskiva med alla grannar tände någon på på natten. och så nu i natt (natten till måndag) så gör dem inbrott i alla bilarna på gatan nästan alla iaf. Jaja Trevligt hur kan ni? varför gör ni det jag bara undrar det är det så kul att förstöra andras grejer? en glasruta är inte det billigaste så fast att dem inte fick med sig så mycket var det endå dyra saker de tog i sönder, och hur kan man vara så dum i huvudet och bara tänka tanken att vi tar isönder hela bildörren, som dem gjorde på grannens bil då de inte bara var glasrutan utan hela dörren.. Jaja jag är bara så JÄVLA pissoff på alla dessa idioter som vill ha "kul" men om ni tycker det är kul då kan man fan inte ha mycket i huvudet. hoppas de lugnar ner sig snart. för det kommer inte löna sig att göra inbrott här längre för alla har larm i husen nu efter allt detta och ja ni kan bara lägga ner och skaffa en annan hobby..
Nu blev detta inlägget inte så jätte roligt men jag är bara så arg på alla dessa inbrott.

Nu så får jag återgå till att skvia ner lite saker och ringa samtal till folk..

= ) Trala laa

(L)

- Johanna L I N D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0