Fest + hösthajk!

Japp i helgen blir det både det ena och de andra, Jag fyller år om ca 10 dagar och denna helgen är den enda helgen som jag är / kan har fest då Kent är iväg och mamma bryr sig inte så jätte mycket ; ).. Men vi ska på hösthajk på lördag då jag bara längrat till att få krossa de andra ;) Mohaha. Vi blir bara fem som ska med men jag tror vi klarar det iaf, vi har sådan kämparglöd i oss nu så vi får bara inte sumpa de ;) höhö.. Men men jag håller just nu på att städa och fixa för fullt då jag ska jobba på ett annat kontor i morgon och allt kommer då ta längre tid så jag är nog inte hemma förens mina kära vänner ska komma men de är bara för dem att börja sätta i gång medans jag är i jobbar ;) hehe.. hum men jag vet inte hur alla ska få plats men de ordnar sig alltid, Vi får ju ta och fixa till oss tidigt på lördag morgon då vi ska vara vid start redan halv tio, fast visst de är en ganska så bra tid då vi inte ska vara där allt för tidigt :)... Men men nu måste jag gå och städa klart då jag inte hinner de i morgon och sen måste jag sova börjar jobba tidigt i morgon.. så Godnatt på er..

image175
image178
image179image180
 Jag älskar Er så enormt.
 My sister and brothers. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0