Torsdag

Idag får jag se om de funkar att lägga upp bilder igår när jag skulle göra de så
gick det absolut inte.. men vi får se hur de blir idag.
Idag var jag på Kursen då den var jätte roligt och ja vill gärna testa på att jobba som de, man kan alltid Testa då det inte är några problem. får bara se vad citymail säger men jag kommer ju att vara kvar de är ju inte de, men jag vill gärna ha båda jobben :P
Men ni är gärna välkomna att hälsa på mig nästa torsdag, Fredag på någon shellmack vet inte vilken men någon i skåne höhö ;p då jag ska testa på det.
Men nu måste jag lägga mig, ska upp tidigt i morgon..


- Johanna


image186

mina nya strumpor.

det gick inte så bra att ladda upp bilder så ni får nöja er med den.

Kommentarer
Postat av: linusen

Läckert! måste också köpa nya strumpor.. vill ha röda nu till julen

2007-12-16 @ 15:42:14
URL: http://linuslindgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0