Sthlm och Båstad

Jag har vairt lite seg på att skriva nu men har inte riktigt orkat = )..
Förra helgen var jag uppe i sthlm på förbundsstämma det var mycket roligt "saknar alla". Men på en förbundsstämma är det ju inte alltid roligt de hade ju sina stunder då det blev väldigt tråkigt men vi löste det på bästa sätten =) .. det blev en helg med mycket nöje och lite sömn snacka om trött på jobbet hela den veckan ;)..
Denna helgen har jag tillbringat med Jesper och Charlotta mycket roligt, fredagen var vi bara här hemma hos mig och kollade lite film, lördagen så var jag, Chalotta och Ida i danmark och handlade lite dricka tills kvällen då vi skulle till båstad =) vi skulle vara på knutan fem sen bar det av till tåget som då var fullproppat så vi satte oss och drack på golvet trevligt trevligt =) men i båstad är inget ställe där man har högklackat, Gumman hade precis köpt ett par jätte fina skor men kanske inte så praktiska till att gå su mycket med och famförallt inte i alla uppförsbackar, det slutade iaf med att papperskassen gick i sönder charlotta tog av sig skorna och det tog ett väldigt bra tag innan vi kom hem till Mattias, (då han bor HÖGS uppe Gaa) men vi kom fram då började vi förfesta på redigt :D. Vi stack till pepes Afterski tema (inte för att jag såg sådär många som var klädda så) Men de var en roliig kväll  + morgon när jag gick upp till Jesper och charlotta och skulle lägga mig var kl halv sju jahaa och sen blir man väkt kl nio, yrar om vad alla humm inte gjrode, sedan fick vi sticka ner till affären och handla frukost obsarvera i SPÖREGN fast de började inte regna förens vi gick ut =) Hahah. Sen bar det av hem ill stackars hbg som saknat oss denna helgen med ;) .. Tack Alla.. Inget nämt inget hänt.. Glöm inte ångesten eller den när nog inte glömas bort ;) Hihi.. så roligt Thanks all =) 
 


Giii
En glad, trött, flummig Johanna Godnatt.

Kommentarer
Postat av: åsa

hejhej! jobbar också som säljare av shells mastercard. har det gått bra för dig? fått din lön ännu? jag tycker jobbet suger. det verkar inte som alla går igenom hos citibank. Pratar du också med Staffan och Gustaf?

2007-11-27 @ 11:50:49
Postat av: Johanna

Hej åsa.. JAg tycker med att de inte är så roligt jag har inte jobbat allt för mycket då jag har annat jobb med så prioterar de först.. men vart jobbar du någon stans? Msn? Ja de gör jag..

2007-11-30 @ 23:13:03
URL: http://Lindich.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0