Johanna

♥  Jag kom inte på någon bra rubrik, liskom palla ha en sån..
Igår var jag ute med Jepser, charlotta, Simon, Borge och Johan. Charlotta, Jesper, simon och Jag skulle egentligen ha bowlat men två presoner kom aldrig i tid så vi stack hem till borge istället  och hade lite förfest sen drog vi ner till Tivoli men jag stack aldrig in, då kristoffer ringde och frågade om jag ville följa med han hem, så jag stack till söt istället. vakna i morse av att jag inte kunde röra mig nästan, cp ont i magen, vet inte vad jag har gjort men har haft det så enda sen i helgen efter vi hoppade på studdsimattan, säkert någon sträckning uch jobbigt då jag vaknar vare gång jag vänder mig. Men de var iaf mysigt att sova brevid söt.
Fick massage av mamma idag med känner mig helt mörbultad nu, har sovit halva dagen, skitskönt. så nu är jag pigg och hetingen (charlotta) kommer förmodligen snart till mig om hon inte yrar bort sig på bogarts ;p hihi älskar dig med gumman ;p...

Nu pallar jag inte sitta vid datorn längre ska se om jag kan koppla in dvd så vi kan kolla på film på tv så vi slipper datorn.

- Johanna


Det blir inga bilder då det bara SKITER SIG när jag ska lägga upp bilder, så får se om jag kan fixa felet någon dag då jag inte pallar de nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0