Det finns....

Som sagt bara en lösning på allt. en lösning och jag hoppas att du tar den nu, Vi älskar dig..


Allt Är Lite Bättre Nu.. =)


Idag var jag på jobbet, igår var det så sjukt mycket post till min runda jag skulle ha idag, jag bara fasade över att denna dagen skulle komma, men jag fick en del hjälp så jag var klar ganska så tidigt. jag stack ut runt elva böjade iaf vid halv tolv att dela, och kom in igen vid tio i fyra, jag hade satsat på att jag skulle klar det på fyra timmar men det blev fyra och en halv timme men dem var super nöjda med mig iaf o sa att jag klaradet jätte fort, huu. jag tyckte inte de var så fort men de är ju bra att dme tyckte de man blir ju alltid glad över att få höra det =) och att dem är nöjda med mig=). jag måste bara ringa de andra kontoret och säga att jag inte vill jobba där längre, jobbigt jobbigt men det går säkert bra för dem har ju inte hört av sig eller någonting och hade dem verkligen velat ha mig så hade dem fått ta och ringa mig tidigare tycker jag och så är det mycket roligare på detta kontret =).. Giii.. 
 

Nu måste jag packa sticker till sthlm i morgon =) så kul det ska bli.. =D..



- Johanna

Kommentarer
Postat av: maria

Hi! I'm Maria, from Spain! I knew you in Romania, do you remember? Bea is muy friend!!

Kisses!

2007-11-20 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0