1 advent

nu snart är det den 1 dec, shit vad tiden går snabbt jag hinner inte göra någonting (känns de som) fast jag gör en hel del iaf, känns som jag aldig tar de lugnt  tiden bara rusar iväg och har aldig någon tid till något (privat). All tid går åt till jobbet och nu den sista veckan scouter Vist de är riktigt roligt så jag hade inte velat byta ut de mot någonting annat =) men hade gärna bara velat få en dag lite ledigt ifrån jobb ;) hihi.. jobb nu på söndag med giii jag o martin och så rugan hehe och sen bär det direkt ner till julmarknaden och sälja korv så kom  nu ner och köp lite korv av oss ;) även dina farfädrar har ätit korv från oss i urminnes tider, då korvarna bara kostade 1,50 kr st medans dem nu är uppe i 15 kr för en grillad ir kokt korv med bröd. el vår goda glögg med pepparkaka endast 10 kr vi håller allt varmt tills just du kommer och köper;)..
Hoppas vi ses på söndag.. 

i morgon kväll blir det även avskedsfest för borge :( låter helt hämskt.. men du får de nog super roligt i österrike men vi alla kommer sakna dig här hemma i blaskiga sverige. . :(
 
Nu är kl mycket och för att jag ska orka med allt arbete i morgon måste jag ta och sova lite nu annars kommer jag aldrig att orka ;)

jag kan inte lägga in bilder här så ni får ta och gå in på

Johannalind.bilddagboken.se och kolla vill ni ha lösenordet så skriv kommentar så får ni det = )

Johannalind.bilddagboken.se


-Johanna, Så stålt över dig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0