Studenten -Ge mig

Pluggar idag igen, har hitoria prov i morgon på första världskriget, på torsdag har jag Matte prov och på fredag ska ett idrottsarbete och psykiatri uppgiter vara klara uch jag orkar inte.
Men på Torsdag ska jag iaf Passa barnen det ska bli skönt, få lite annat att göra och "leka" av sig + att jag får pengar de är skönt.

Snart studenten Wiiie vi får våra student mössor någon gång dena vecka eller nästa, Shit va härligt det ska bli, men kan det inte bara bli lite mindre skolarbete de är så sjukt mycket. men efter det så shit va skönt. Men kommer sakna att gå i skolan och bara ha det gött vissa tillfällen.
image4image6 Jag är en av dem snart 40 skoldagar kvar och 80 dagar 3 timmar och 34 minuter TILLS det är JAG som står där med en skyllt och går ( Sjunger för vi har tagit studenten)


nice nice men nu måste jag gå och plugga, ha ju prov i morgon.
Ha det najs och kolla vilken fin klänning som jag hittade som jag vill haaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0