Smycken gör en flicka lycklig

Smycken gör en flicka lycklig, de var någon som skrev det innan idag och det är nog sant iaf för mig när man tänker efter, hur många gånger har man inte kännt sig snyggare vackrare med smycken? 

Idag hade man Nationella i Svenska B, jag kunde allt utantill men man får se vad min lärare säger om det vad de bir för "betyg" siffra jag får på den. hoppas iaf på något högt.
Det var riktigt varm och soligt idag hade bara velat vara ute och sola men är man i skolan så är man. får ta igen det på påsklovet.
Jag tror min mamma är trött på mig med alla saker som jag bara vill ha ;) kommer med nya kläder,skor smycken även dator som jag vill ha nytt haha, Fast jag kommer få betala allt i vilket fall som hälst så de hjälper inte att säga att man vill ha det. fast man kan ju alltid försöka för ibland är dem ju snälla ;)
Men nu måste jag sova ska till skolan och sen jobba hela dagen i morgon.

Vit klänning från nellyochnoel.com, 895 kr
 Silvrigt halsband från ellos.se, 99kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0