Rubrik

I fredags Tog lilla (stora) Johanna studenten, sjukt roligt var det, man har längtat så efter den dagen och så nu är den borta. Vi började dagen med champanjefrukost, Lousie fick nog i sig lite för mycket, ; ) Nejdå de fick hon inte hon bara råkade spilla sitt glas med jordgubbschampanje på min vita klänning ; ) jag fick bort allt på min klänning men kavajen fick jag ringa mamma så hon kom och hämta och ta på lite tabort, det gick bort men jag behöve inte den för de var så ruskigt varmt så farmor fick ta med den hem. Efter vi hade ätit gått gick vi upp till kärnan för att fotas hela klassen till studentkatalogen. väl framme i skolan igen hade våra lärare gjort det jätte fint till oss i ett av klassrummen, vi fick tårta och höra på våra lärare när dem sjöng sånger om oss i klassen, många tårar föll, men vi fick även in massvis med skratt och leenden på läpparna. Slutbetygen var inte så farliga, måånga vg ; ). upp till kärnan efter vi hade träffat nära o kära =) springa ner och gå sju varv runt statyn. tog inte så lång tid när man själv gick där så det var bra när de var så varmt... Mamma hade lte struligt med att hitta någontig för mig att åka i för jag ville inte åka i vad som hälst och så min kompis som jag skulle ha åkt med blev det strulligt med men mamma fixade en riktigt grym motorcykel eller vad man nu ska säga motorcykel på fyra hjul haha.. Grym var den iaf.
Hemma blev jag överraskad efter ett tag med drygt 40 personer riktigt roligt att så många ville komma Tack alla. Många fina presenter fick min RING och HALSBAND som jag ville ha Ringen trodde jag inte skulle komma för dem sa att det skulle ta upp till två veckor innan den var klar men jag fick den :D:D Vet inte riktigt hur mamma lykades med det men hon lykades iaf :D Fick jätte fina örhängen av min underbara pojkvän örhängen i hjärtan som var i äkta silver rakt igenom :D.. Alla mina vänner (som inte tog studenten i fredags) var där riktigt glad blev jag =) Joakim och hans barn som bor i stockholm kom =d
Nog om et jag blev övarraskad och riktigt glad. jag och charlotta gick ut vid elva tiden letade efter lollo ett bra tag innan vi hittade henne. Hade en rolig natt träffa många gamla väner och andra mysiga. var hemma vid sex på morgonen efter en lykad kväll / Natt ;).

Här nere kommer lite bilder sen studenten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0