....Sol

idag var det soligt, fast lite moln med, men som vanligt så ska jag jobba när det är fint väder. idag hände det inte så jätte roliga saker på jobbet ambulansen fick komma och hämta en, (hoppas du kommer tillbax...)
Annars idag har jag inte gjort jätte mycket bara jobbat och sen tagit det lugnt. är "Ledig" nu onsdag och torsdag men ska jobba hos min pappa så det blir inte så jätte mycket ledighet förens på eftermiddagarna.. Jobbar hela helgen denna vecka med ROLIGT eller inte fast det blir pengar, och det skadar ju aldig. Måste ringa mina små charmtroll David och Isac med se om de är hemma, isåfall får komma och tillbringa min andra ledighet med dem (alltid lika roligt). Hoppas ni andra har mindre att göra och kan koppla av utav sommarlovet som ni nu har. (medans andra jobbar skiten ur sig ;) teds kommentar: Ni är fan jobbnarkomaner.. haha huupsan men vaaad vill man ha pengar måste man jobba för dem. ;).. men men nu ska jag in i duschen och sen sova.. (jag vet kl är tidigt men har man varit uppe med tuppen lär man vara trött nu)... fin svenska jag hade där...
men men Sov så gott  nu allesosammen...   

image109 Riktigt snygg bekini.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0