Nybakade bullar gud vad jag älskar det ;)

Jobb idag igen, den nya "tanten" hade kommit och så bakade C2 till oss gud vad goda bullar naaammiee det får du gärna baka flera gånger till oss, alla bara oo Sötnosen är det du som har bakat dem jag bara Eee jag nee tror inte de, de är en tjej ifrån C2 haha :p så söta dem är, om jag slutar där kommer alla personal att få det jobbigt alla kommer att skricka och groma efter mig haha ne men skojja kansek inte riktigt men dem kommer sakna mig för feeeaan bara efter två dagar jag varit borta irfån den avdelningen säger dem - VAAAR har du varit Johanna, jag trodde du hade slutat, jag blev ju nästan rädd du får inte göra så du, får inte lämna oss här.. aaw dem är ju för söta men någon dag så kommer jag att lämna er tyvärr men så är det jag ska bli ekonom o då kan jag inte jobba hos er/dem.. Ucch vill inte att den dagen ska komma då jag är tvungen att säga adjö till dem.. men men nu måste jag gå och sova för ska man orka ta han om dem så msåte man sova för alla är inte så söta som hon, vissa är lite mer "krävande" så sov så gott alla..

Måndag får jag träffa dig igen Saknar diig som bara deen nu..
 image116Min Babe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0