Azorerna

Nu är man hemma själv i en vecka, inte för att jag kommer märka det så jätte mycket, ska jobba VARJE dag som de är borta KUL.. nee och så har kära mamma sagt till oss att vi inte får glöma vattna hennes kära blommor och att döda alla mördarsniglar så att dem inte äter upp alla mammas blommor, ÄKLIGT... Uchhh.. men men får väl göra det för hennes skull.. Medans Mamma och Kent är i Azorerna och bara tar det lugnt, hade hon inte kunnat bjuda mig med (fast inte för jag hade velat vara där själv med dem två) men jag hade kunnat ta med mig ted... Men nä då ska man vara hemma och bara jobba :( får längta tills i vinter då vi ska ner till Österrike =D...
Men nu Pallar inte jag skriva mer så adjöööö...
image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0