Julbord med alla.

Igår så var jag ju ute med charlotta vi stack till Retro det vanliga stället. när vi kom dit var det inte så varst mycket folk, men de var en äldre gubbe som var riktigt full, han satte sig vid oss flera gånger så att vakterna fick komma och ta bort honom, vakterna sa till oss att vi skulle säga till om han satte sig bredvid oss med sista gången han satte sig så blev vi helt fastklämda då hans kompis satte sig brevid mig tätt in och han gubben bredvid chalotta tätt intill henne vi blev helt chockade och kunde inte säga till vakterna men som tur var kom en vakt inte mer än någon minut efter så han kastade nu ut honom efter detta och som ett litet "plåster på såret" fick vi vars sin drick av vakten mycket snäll.. =).. sedan blev det en "vanlig" kväll på retro fram tills vi skulle hem ;) då vi inte kom hem utan stannade i danmark.. PÅ morgonen när vi vaknade el JAG vaknade gick kasper till jobbet fattar inte hur han pallar och jag blir kvar ensam med en sovande sebastian och Charlotta KUL :P haha men jag somnade om tills 11 så fick två timmars sömn till skönt.. Men jag skulle hem tills tolv men de gick inte så bra för jag fick inte upp charlotta hon var som en död fisk :P hihi, trött som jag var RINGDE till charlotta som låg i rummet brevid och väkte henne, men de gick inte att väka henne så jag tittar på tv och så kommer one tree hill gamla avsnitt men bra endå, jag ringer till charlotta och försäker få upp henne eenu en gång men de slutade med att jag yrade, då hon säger danmark ee skit el något o jag jaja one tree hill och så lägger jag på haha vad då att jag yrade jag skulle ju väka henne fast de gjorde jag nog med då hon blev väldigt fundersam och undrade varför jag sa de, vaknade hon allt :P haha men vi kom hem =).. nu har jag jätte ont i mitt vänstra bröst och vänstra arm :S vet inte vad jag har gjort men ska lägga mig och sova nu och försvinner de inte får vi kolla upp de för har haft de HELA dagen och blir bara varre nu på kvällle :S då det gått över till armen med.. Men nu ska jag lägga mig i sängen o se om de går över annars får vi se vad de blir ioch med att jag smälde i bröstet på badrumsvasken när jag var i båstad om de kanske han något med de att göra. uch jobbigt att andas vill inte ta djupa andetag då det gör JÄTTE ont jag brukar inte klaga på sånt men de gör verklien jätte ont.. Giiiii hoppas de försvinner men vill inte iväg så kommer inbilla mig att de är bra för då blir de alltid de =)
 
sov så gott..

- Puss -  Puss -  Johanna - Lind -

p.s Glömde skiva att jag precis kom hem ifrån julbord med alla ifrån min kusins släkt Roligt och god mat så nu är jag fullproppad med mat o uch vad jag inte kommer vilja äta mkt mer..

hejdå : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0