GOD JUL

God Jul på er allesammans hoppas ni får en trevlig Julafton, Själv har man ju börjat dagen bra ;) haha var hos Jesper i går kväll och innan dess var jag hemma och firade Lillejulafton med mina kussiner men de var mycket trevligt =) i dag nu om en timme ska jag till min kära pappa och fira julafton det ska bli ritkigt mysigt. bara min Tømmermænd ;) försvinner hihi.. Men nu kan inte jag sitta här längre måste ju fixa till mig, var jag o festade igår får jag stå mitt kast idag och endå vara lika glad och trevlig.. kan ju inte ligga i sängen hela dagen, ne uch nu får jag ta och fixa till mig.. 
 
Vad jag fick i julklapp kommer lite senare men jag har ju redan fått några och så öppnade jag några i morse :D. men ni får veta allt sen..




image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0