Amerikansk Jul

Igår kom jag hem ifrån jullägret sjukt roligt hade vi, vist jag blev lite besviken på vissa men det är över nu och det blev ett lykat läger, Så roligt vi hade men som sagt hade säkert kunnat vara lite bättre (med lite visad Respekt).. men de är inte här på bloggen jag ska skiva om de utan dem som känner sig träffade vet nog om det så därför är det lugnt nu... Men ett läger med lite anorlunda gjejer, sjukt roliga aktiviteter.. Pepparkaksbygge fast det blev inga lussebullar och jag glömde alla de andra lussebullaran hemma men de var ingen som märkte att dem var hemma hos mig förens min mamma ringde och påminde mig att dem var hemma haha..
 Vi gjrode några bomber helt sjukt.. haha det var roligt sjukt roligt. höhöh.. det blev filmvisning och så nattrunda och sen filmvisning igen men då pallade inte jag mer och somnade, Jesper sa att jag hade puttat in honom i väggen och tagit hela hans plats, stackare inte meningen, och sen när han skulle säga till mig blev jag bara sur och flyttade mig inte, så han fick ligga intill den kalla väggen.. Förlåt gubben de var inte menignen gjorde det inte med mening.. 

 snart har jag lärt mig stegen till denna låten, shit vad jag ee seg den har funnits sedan den 11 februari och jag har lärt mig dem NU.. Haha.. men bra e den iaf. bara jag som är lite seg xD..

såhär ska det se ut men jag tror inte riktigt de gör det för min del än ;) haha ..


Men nu ska jag snart sova så gå in på bilddagboken och kolla på bilderna sen helgen..
JohannaLind.bilddagboken.se
Lösenord fråga.

PussPuss
- Johanna Lind,  en vecka kvar till Julafton =D

Jag ee på molnen.. de där rosa mjuka som bara finns i drömmarna ;) fast i min värklighet. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0