Fullproppade tåg

Ooouff, har nog aldig sätt det tåget vara så fullproppat med folk, såg ut som en flyktingförläggning :S
en det är sådant som det blir när alla reser hem samtidigt, någon hade varit i amsterdam några i Usa ouuf ja man blir ju avundsjuk. (jag såg var dem hade vairt på deras väskor där dem lappen på resveskan var kvar).
Men men skit i det i morgon ska jag jobba =) få lite pengar. ..
(längtar hem..) Vad ska man göra nu för någonting? typ vet inte inget! blablablaaaa...
Skriver mer när jag kommer hem..

Lite bilder ifrån förfesten ifredags hos Petra :D
Första jag och robban (Jag ville inte vara med på bild inte robban ihäller) Sedan en på mig humm och sist men inte minst en på Johannes och den inte allt glada Petra som tyckte robban tog för mycket kort :p..
Kyssohej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0