Ankrece 2007 i Ä-holm.

Jag har nog aldrig somnat så snabbt som jag gjorde igår, jag hann bara lägga mig på kudden förens jag sov kändes det som. Jobbade i Ä.holm igår Riktigt roligt var det, förutom de jävla småungarna ifrån simsällskapet, jag fick fan damp på dem när dem går fram till personer och bara trycker upp biljetterna i huvudet på dem, inte konsitgt att dem blir sura och inte vill köpa. men iaf dem små killarna började kalla mig för lite olika saker och så sa dem att jag snodde alla deras kunder men fan va konsigt att de kom till mig så som ungarna höll på, men iaf till slut fick jag ropa på Gabbe för dem lyssnade inte på mig fast att jag sa ni ska nog passa er för chefen står där borta men nej de gick inte så jag roapde på Gabbe och sa vad dem gjrode ja då blev det fan tyst på ungjävlarna och gick sin väg. åå vad jag var sur på dem och så var det två andra tjejer som var med oss, jag brukar inte dömma människor efter en/två gånger jag har träffat dem men ibland ser man hur en människa är bara efter en dag som dem två shit altså inte konsigt att dem inte sålde så många, typ 35 medans jag sålde 118. Priset går till när jag frågade om dem ville gå till gabbe och få nya "biljetter" (dem man skriver namn o telefonnummer på och så var gabbe och dem på ett anant ställe lite längre bort) då säger hon ena varför ska vi göra det? kan du inte göra det själv? och så säger jag nej tyvärr kan jag inte de för jag ska stanna här och se till så att inget händer. då knäcker hon ut, men jag stannar här och det gör även min kompis vi går ingenstans. o fy vad jag blev sur då jaha men dem gick sen efter ett tag men dem tänkte bara ta till sig själva så jag fick rigna gabbe och säga att han fick skicka med dem fler, så när hon ena kommer tillbax med två nya i handen säger hon dem är man båda två som om hon skulle sälja 50 st på en timme.. in my fucking dreams. men men jag fick iaf en till ny. Sen kom gabbe o hämtade mig så vi åkte till det andra stället där jag säljer 42 st på en kvart haha shit vad de var roligt. (Haha fjortisar ni kan inte slå mig om ni tror det) men aif det var en jätte rolig dag kvällen var absolut roligast vann maraboochoklad som gabbe o hans kompis fick.

image122


I kväll ska jag festa, vi får se vart vi hamnar, men förefest hemma hos mig (hemma själv) och sen ja får vi se.

Have i fucking nice day

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go Girl. Fucking best

2007-08-11 @ 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0