Någon gång måste man inse att man inte kan göra allt!

Ooo, jag ville vara duktig och visa min kille att jag vist kan sätta upp en rullgardin, jag kom så långt som att ta ner den gamla ta ur den ur förpackningen och sen insåg jag att jag fick ge upp... :p
 
Jag börjar sy på ett babynest, men då jag vill tvätta allt innan skulle tyget tvättas :p så jag syr och gör allt klart så att det bara är fyllningen som ska i.. och sen in i tvättmaskinen ;p
 
Jag vill även tvätta alla fönstrena nu när nya gardiner ska upp och när den lilla har kommit kommer det nog inte bli av.. så jag hinner göra två fönster men sen sa prinsessan i magen stopp och nu kan jag nästan inte gå...
 
Alltså fyra saker (eller tre nu för tvätten fick jag klarat tillslut) påbörjade sysslor men inget blev färdigt hahah
 
ja alltså det är bara att inse att man inte kan göra allt som man kunde innan man hade en stor mage ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0