Man ska inte klaga...

Men nu behöver jag bara spy ut mig lite, älskar den lilla prinsessan där inne så otroligt iaf. Men när man inte kan sova om kvällarna, man vaknat alltid kl 3 hur tidigt man än gick och lade sig eller om man så skulle lägga sig 1 vaknar jag ändå. Kl 3 :(
Det är tungt att andas, jag kan kan inte ligga på rygg, inte vända mig från den ens sidan till den andra utan att trilla omkull :( jag når nästan inte ner till mina fötter skorna är ett kapitel i sig att ta på, jag är hungrig alltid men varje gång jag sätter mig för att äta blir jag mätt och kan nästan inte äta.. Gaa :( men snart är vår lilla prinsessa ute så jag står gärna ut med detta i dessa veckor. Om 10 dagar går jag från jobbet ska bli skönt men endån väldigt konstigt och sorgligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0