Tiden går!

På måndag är det två veckor kvar till Bf Oj oj oj...
Inatt hade jag en del förvärkar från kl 3 till ca sådär 6 på morgonen då jag väl somnar om, lagom till att Kasper ska upp ;p Och med tanke på de värkar jag hade inatt (inget som gjorde ont) så kanske jag ska börja packa bb väskan och göra allt klart? haha ja det är en del kläder som fortfarande ska tvättas och mina kläder och kasper ska ju också ha lite kläder med sig, sen saknar vi även att köpa krämer och andra sådana saker ;) men det kan ju faktiskt kasper göra när vi är på väg hem, att packa sakerna som vi ska ha med oss till bb är nog lite viktigare ;). Och denna helgen är inte helt den bästa om lillan kommer så hon får allt vänta ;) hihi om det nu skulle vara så lätt att säga när hon ska komma eller inte. hon är allt välkommen nu om det är det hon vill ^^ ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0